Sunday, June 7, 2009

Demi Cinta DIA

DIA...DIA yang aku maksudkan adalah DIA yang telah memberi kehidupan yang kekal kepada aku...DIA adalah TUHAN yang mengasihi aku seperti anakNYA..DIA adalah satu-satunya kehidupan aku...
Seringkali aku menyakiti hati DIA...Seringkali aku mengecewakan DIA...Aku pernah sia-siakan hidup aku sebelum aku mengenal DIA...Sebelum aku memiliki perhubungan dengan DIA...
Walaupun banyak "seringkali" DIA tidak pernah meninggalkan aku...DIA tidak sekali-kali memutuskan cinta DIA dengan aku...DIA tetap setia kepada aku walaupun aku seringkali tidak setia kepada DIA...Cinta DIA sangat besar untuk aku...Sangat dalam dan bermakna bagi diri aku...Belum pernah aku temukan cinta sepertimana cinta DIA...Cinta yang tidak pernah putus...
Bagaimana cinta DIA??DIA ada untuk aku tidak kira keadaan apapun aku...DIA tetap ada disamping aku dan menemani aku...DIA tidak meninggalkan aku kesedihan dan keseorangan...DIA selalu memberi penghiburan kepada aku disaat aku sedih...Saat aku adalah masalah...Saat aku dalam dilema...apatah lagi disaat aku memerlukan DIA...
Demi cinta DIA...aku relakan hidup aku menjadi milik DIA...Demi cinta DIA aku taat setiap kehendak DIA dalam hidup aku...Demi cinta DIA aku berada dekat dengan DIA..
Cinta DIA cinta yang kekal...Cinta DIA memberi kehidupan dan kebahagian..Cintalah DIA sepertimana DIA mencintai kita....

2 comments: